Administrativní servis pro zahraniční společnosti | Enreco Trade

800 170 777soc-twsoc-fbsoc-gsoc-in

Administrativní servis pro zahraniční společnosti



Jsme ideálním a dlouhodobým partnerem pro rozvoj vašeho podnikání na území ČR

Vstup společnosti na nový trh s sebou nese vždy řadu administrativních a personálních činností, které zbytečně zatěžují mateřskou firmu. My vám nabízíme alternativu, kdy za vás všechny starosti převezmeme my. Zařídíme vše od založení firmy, přes zajištění každodenního provozu, pomůžeme vám také s rozvojem obchodních činností i personálním zajištěním na území České republiky.

Díky znalosti místního prostředí, legislativy a letech zkušeností vám dokážeme ulevit od rutinní práce, která firmu často časově vyčerpává. Vy tak získáte čas věnovat věcem, které jsou pro vaši firmu opravdu důležité.

Hlavní výhody naší služby:

  • Máme výbornou znalost místního prostředí
  • Šetříme vstupní a provozní náklady
  • Jsme zkušení profesionálové s praxí
  • Vše vyřídíme za vás
  • Zajistíme všechny služby pod jednou střechou

podnikání


V rámci administrativního servisu zajišťujeme tyto služby:

Založení společnosti se sídlem

Zakládáme všechny typy právnických osob (společnost s ručením omezeným, akciovou společnost, komanditní společnost apod.). Zajistíme sídlo firmy a další související služby podle vašich potřeb.

Administrativní služby v sídle společnosti

Zajistíme veškerou administrativu v sídle vaší firmy – příchozí a odchozí papírová pošta, e-mailová a telefonická komunikace, organizace schůzek s obchodními partnery a další.

Právní služby

Podle potřeb klienta nabízíme také právní služby, konzultace a poradenství.

Běžná denní agenda

Vyřídíme za vás komunikaci s úřady, e-mailovou i telefonickou komunikaci se zákazníky či obchodními partnery a další spojené úkony.

Zajištění kancelářských prostor, skladů a výrobních hal

Po celé České republice vám najdeme a poptáme vhodné místo pro vaše podnikání. Podle vašich požadavků zajistíme kanceláře, obchody, gastronomické provozy, skladové nebo výrobní areály.

Akvizici zaměstnanců

Pomůžeme vám najít vhodné zaměstnance na sezónní či stálý pracovní poměr.

Vedení účetnictví

Postaráme se o vaše účetnictví, vyplácení mezd, daňové poradenství a s tím spojenou agendu.

Individuální služby podle vašich potřeb

Nenašli jste administrativní službu, kterou požadujete? Neváhejte se na nás obrátit – rádi vám pomůžeme vytvořit nabídku služby podle vašich potřeb.


Cena: od 2 990 Kč bez DPH za jednu obchodní jednotku. Napište nám – rádi vám zpracujeme cenovou nabídku přímo na míru vašim požadavkům a potřebám.

Kontaktujte nás pomocí poptávkového formuláře nebo mailem info@enrecotrade.cz. Rádi vám zpracujeme nabídku šitou na míru vašim potřebám.

Máte zájem o naše služby?
Kontakujte nás!





Novinky



03.09.2018

5 tipů, na co si dát pozor při správě nemovitosti

Snad téměř každému by se zamlouvalo mít pasivní příjem z […]


číst celé

20.08.2018

Správa bytových domů

Všechny provozní starosti s pronájmem budovy převezmeme za vás Kompletně […]


číst celé

31.07.2018

Správa bytů s nájemníkem

Veškeré záležitosti s nájemníkem vyřešíme za vás. Vy už pouze jen […]


číst celé

09.12.2016

Správa Vašeho bytu zdarma

Do 31.3.2019 Vám nabízíme 1 měsíc kompletní správy Vašeho bytu […]


číst celé

Copyright © 2011–2017 Enreco Trade s.r.o.